Het is bijna zover! - Reisverslag uit Beetgumermolen, Nederland van Susanne Schokker - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Beetgumermolen, Nederland van Susanne Schokker - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Susanne

09 Augustus 2015 | Nederland, Beetgumermolen

Hallo allemaaal,

Dit is de blog waar jullie mij de komende maanden kunnen volgen over wat ik allemaal ga beleven.

Nog 3 nachtjes in mijn eigen bed slapen en dan is het zover. Dan zit ik in het vliegtuig naar Azië. Woensdag vlieg ik om 13.05 uur van Amsterdam naar Moskou daar heb ik een tussenstop en vanuit daar vlieg ik door naar Phuket, Thailand. Waar ik donderdagochtend om 08.35 uur lokale tijd zal arriveren. In Nederland is het op dat moment 03.35 uur. Vanaf het vliegveld daar zal ik opgehaald worden en naar Kuraburi gebracht worden, wat een reis is van ongeveer 3 uren. Kuraburi is het stadje waar ik de komende maand zal verblijven en ontwikkelingshulp ga doen op een basisschool voor Birmese vluchtelingen.

De afgelopen dagen heb ik nog veel leuke dingen gedaan met vrienden en familie. Veel kaartjes en gelukspoppetjes gekregen, bedankt allemaal!

Jaaaa woensdag is het al zover. Nu het zo dichtbij komt begint het toch wel spannend te worden, maar ik heb er heel veel zin!!

Groetjes en tot het volgende verslag, maar dan vanuit Thailand!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 22 Juni 2015
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 8921

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 19 November 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: