Daar ben ik dan! - Reisverslag uit Khura Buri, Thailand van Susanne Schokker - WaarBenJij.nu Daar ben ik dan! - Reisverslag uit Khura Buri, Thailand van Susanne Schokker - WaarBenJij.nu

Daar ben ik dan!

Door: Susanne Schokker

Blijf op de hoogte en volg Susanne

13 Augustus 2015 | Thailand, Khura Buri

De laatste 2 dagen voor vertrek verliepen een beetje anders dan verwacht. Maandag kreeg ik een beetje last van mijn keel en hoofdpijn. Dinsdag ochtend werd ik wakker met een druk op m'n hoofd en oren, ook m'n neus zat helemaal dicht en ik was een beetje koortsig. Dus de dokter even gebeld daar nog langs geweest en een neusspray en antibiotica meegekregen. Hopende dat het snel over zou gaan. 's Middags lekker even 2 uurtjes geslapen daarna echt de allerlaatste dingetjes geregeld.

Woensdag ochtend: 'het is zover, de reis gaat nu echt beginnen'.
Om kwart over 8 lagen m'n spullen in de auto en samen met m'n ouders en broertje reden we naar Amsterdam. Daar hebben we m'n backpack ingecheckt en nog even een kopje koffie gedronken. En toen moesten we afscheid nemen.
En daar ging ik dan voor het eerst alleen vliegen, dat was wel even spannend. Maar gelukkig ging alles in één keer goed!

Na 12 uren vliegen, 2 uren wachten in Moskou tijdens de tussenstop en nog eens 3 uren rijden ben ik aangekomen bij het appartement waar ik de komende maand zal verblijven. Dat wordt verhuurd door Andaman Discoveries. De mensen van Andaman Discoveries zijn heel aardig en behulpzaam, ze spreken alleen niet heel goed Engels, dus dat maakt het communiceren een beetje lastig, maar met handen en voeten komen we er wel!
Eenmaal binnen, het is een mooi en ruim appartement. Alleen het is binnen zo warm, ik ben meteen maar even gaan douchen en daarna fijn een middag dutje gaan doen. Nu gezellig met de andere Nederlanders aan het kletsen en straks even wat eten.

Dat was het voor nu, veel liefs uit Thailand!!

  • 13 Augustus 2015 - 14:25

    Joost :

    Succes suusss!!

  • 13 Augustus 2015 - 14:30

    Willem:

    Hey meissie, je doet het geweldig! Rust even lekker uit. Ik hoop dat het met je verkoudheid wat beter wordt en veel plezier de komende dagen!

  • 13 Augustus 2015 - 15:16

    Alie:

    Leuk, susanne! Veel plezier.

  • 13 Augustus 2015 - 17:06

    Suus En Anton:

    Hallo Susanne,

    Heel fijn om te horen dat je een goede reis gehad hebt! Hoe beviel het vliegen?
    Heb je geen last meer van keel- of hoofdpijn gehad?

    Ik hoop dat je het daar naar je zin zult hebben. Zal daar wel erg warm zijn.
    Het is hier mooi weer. Ook warm.

    Heb je al kennis gemaakt met de kinderen?

    We zullen je blog verder ook met belangstelling volgen!

    Groeten uit Arnhem.

  • 16 Augustus 2015 - 17:13

    Jildiu:

    Hee lieve suus,
    Echt Super leuk dat je dit doet! Heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 22 Juni 2015
Verslag gelezen: 790
Totaal aantal bezoekers 8918

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 19 November 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: